min roliga dag :D

Hej läsisar!
Idag var min andra och sista prao-dag. Idag var jag på Exova, som är min pappas före detta jobb, som Åsa jobbar på. Jag gjorde lite grejer med komposit och olika fiber-lager. Dom tillverkar bl.a flygplansvingar där! Coolt faktiskt. Jag gjorde ett hjärta, en cirkel och en skylt av komposit som ska in och härdas imorn eller så. Det blir spännande att se hur det blir!
Efter dagen på Exova, cyklade Åsa och jag in till stan och flanerade runt lite där. Hittade en fiifegboeibvwoibv-fin klänning!<3 Så lycklig över den :D
Bilder på mina två sköna prao-dagar kommer snart!
Förresten, jag är med och tävlar hos Filippa med den här bilden:

Vi får väl hoppas att det går bra, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0