Mer om min älskling :)

Ja, jag har alltså köpt en blommig vintage jumpsuit från den här tjejens vintage-butik. (länk till butiken) Det gick jättesmidigt och bra :) Blir nog inte sista gången jag köper något därifrån! Inte alls dyr var den heller, det som kostar är ju frakten. Men jumpsuiten var på rea och då blev det inte allt för dyrt ändå :) Hursomhelst tycker jag att det var sååå värt!
Har inga bra bilder på den med mig i, så ni får några mindre bra men okej bilder snart! Nu ska jag åka och köpa glass :D
Puss på er från världens gladaste tjej!
image description
där är den, fast inte på mig :)

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny en vecka :D

Vad har du att förlora? - GO FOR IT !



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-4.html#comment

2012-05-02 @ 18:54:47
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0