Jag vill vinna en Canon 600D

Just nu har Foki världens grymmaste tävling i samarbete med Canon. Man kan nämligen vinna en Canon EOS 600D !!! Jag skulle bli så himla överlycklig om jag vann :D Om skönheten skulle bli min skulle jag fota allt som jag nånsin vill! Just nu använder jag ju min mobilkamera = inte godkänt för en bloggerska haha :D Jag skulle bl.a fota outfits, mina hästar, mat, kakor och tårtor, natur, porträtt med mera. För jag är verkligen intresserad av fotografi och vill utvecklas, men jag har ju ingen kamera att exprimentera med. Men om jag vann skulle ni verkligen få massor av fina och kreativa bilder på bloggen!<3 Och en blogg med bilder är en bra blogg! It's a fact, haha!
Här är iallafall outfiten som jag läängtar att få använda i sommar. Min nya klänning, som jag pratade om och mitt fina guld-peacehalsband passar perfekt tillsammans med min hemmasydda bandana. Så himla nöjd faktiskt. Den här klänningen kommer att användas flitigt i sommar!




PEACE OUT ^^

Kommentarer
Postat av: Ebba Gréen

Allt bra med dig idag? :)

2012-05-17 @ 12:35:18
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Liinn :)

fin klänning! ;)

2012-05-17 @ 12:51:20
URL: http://flamsiiiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0