Taaaaaggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Jag är på braaaa humöör!!!!
Hehe, ignorera mitt lilla utbrott ovan...
Imorgon har jag STUDIEDAG! Fatta vad nice! Dan ska spenderas med dom bästa Liv och Linnea i staden LINKÖPING. Kul va? Vi kommer typ strosa runt lite och vara inne på hm + att vi har lovat Linnea att gå in på Espresso house. Kom gärna och stalka oss, HAHA. Skojja bara!!! Sen ska vi gå till domkyrkan o ta massa coola bilder hehe. Dom kommer upp på bloggen imorn tror jag<3 Sen ska jag kanske baka cupcakes, vad säger ni om det?! Isånna fall ska jag göra typ rosa med nutellafrosting! Fatta vad gott! Men ni får se vad som händer :)
Ikväll kommer det ett till boktips :D
Ps. Ni får gärna stalka oss om ni heter: Johanna Simhest, keela, hanna lovisa sol eller filippa olofsson. HAHA ;D
Puss och KRAMIS xoxo
saknar frankrike, men ska dit i sommar! WIHOO!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

Lust för ett länk byte/bloglovin' byte? :)

2012-03-20 @ 22:54:45
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0