Söndag

Hej :D
Jag mår bättre nu :) AWESOME!! Har dushat oxå, var sjukt längesen Gissa om mitt hår var äckligt!!?? Bläää!
Aldrig mer säger jag bara!
Men jag mår som sagt mycket bättre, känner mig rätt frisk. Men ska nog vara hemma imorgon för att inte riskera att smitta ner alla... Heeheee

Min orange färgning börjar ju gå ut, eller har typ gjort det ;D Men det kommer nog bli ljust, typ blondt sen awesome 8)

Eftersom det är söndag ska ni få lite musiktips!

Call me maybe - Carly Rae Jepsen
Happy Pills - Norah Jones
Foundations - Kate Nash
I love you - Avril Lavinge

Och självklart klassikerna som funkar närsomhelst:

Paramore och Glee (inte tillsammans)

Enjoy kära läsare!
Eftersom det här var ett lååångt och uttråkande inlägg, ska ni få en liten rolig bild som kanske hindrar er från att svimma av uttråkighet.

image description
A big HAHA

Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0