Men hallå?!

Asså VA??!!
Det är ju för bövelen påsk nästa vecka!! Herrrrrrregud. Jag orkar inte... Men det är ändå fett för vi är ju lediga fredag, helgen och sen en hel påsklovsvecka ;D JAAAA! Men inte ledig på torsdag vilket suger för då kan ja ju inte gå påskkärring haha. Men jag är typ på rätt konstigt humör går uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupp och sen värsta deppad. Och vädret förvirrar mig oxå. men jaja. I gotta get used to it, haha. Men jag vill ha ett par snygga shorts och ballerionr nuu..

Asså förlåt men är verkligen inte motiverad att blogga idag..

Puss! Men som tröst ska ni få bilder på mig och skolans (före detta min) vattenautomat. DEN ÄR SUPERFIN!
först var vi kompisar, sen blev vi oskiljaktiga, men sen blev vi ovänner och sen sams igen. Jag skrev en låt om den med 14 verser men räfrängen går såhär:

Min vattenautomat är så smart
Min vattenautomat är så snäll
Så snäll, snäll, snäll
Snäll som en fredagskväll
Med tacos chips och godis
Chips och godis,,oh
Åhyeah,,oh

Fett bra eller hur!?

Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0