Lördagskväll med paddan :D

Hej!
Nu sitter jag med ipaden och tittar på teve. Men blev just jättesugen på röda vindruvor. Hehe. På torsdag räknar jag med att mina tjejer följer med och går påsk kärring!! Vi går ju i skolan som vanligt förutom fredan nästa vecka, då är vi lediga! Och jag har räknat ut att det är bättre som vi har det eftersom det är chill att vara ledig på en fredag. Och sen är det helg och sen påsklov!!!!
Men på torsdagen ska man ju inte till skolan efter så då kan man kanske sova över? Haha, eftersnack efter påskkärring-grejen.
Så om någon kul läser; what about a sleepover på påsklovet?

Puss och Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-04-01 @ 01:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0