Heloooooo!

Hejssan!
Ni får ursäkta min dåliga uppdatering, jag har helt enkelt inte mått bra alls!! Det betyder ju att jag är lite efter med boktips etc, men det fixar jag ;D Senaste dygnet har jag sovit, vilat, kollat på high school musical (nostalgi!!), käkat halstabletter, stoppat i mig medicin, plågats av halsbränna och feber, sovit, tittat på glee och ätit sjukt mycket päronsplitt.

Faktum är att päronsplitten är bättre mot halsen än halstabletterna.

Jag kan inte prata heller, seriöst, det kommer inget ljud när jag försöker!!! Jag kan bara viska hehe. Det får mig att inse att jag i vanliga fall pratar heeeeeeeeeeela tiden!!

Ingen pallar väl läsa det här inlägget men snälla kan nån berätta vad swag betyder?!

Jaja...
Följ mig på twitter och instagram: @louisemattei och louisematteiraxberry heter jag där :)

Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0