Hej min fina blogg!

Gud vad kul det är man folk kommenterar! Blir jätteglad verkligen! Jag har vart på rätt bra humör idag, vet inte varför. Det var kul på musiken, vi skriver en bluestext, haha. Våran är... speciell! Hehe^^

Nu är jag inte direkt på blogghumör faktiskt, men jag ligger verkligen efter på bloggtipsfronten! Vet inte ens hur mycket.. Men jag ska ta igen det genom att  typ göra massa inlägg. Låter logiskt, huh?

NU SKA JAG BERÄTTA NÅGOT ROLIGT FRÅN IDAG!
Jag satt på bussen hem och lyssnade på musik och  då kom en eminem låt. Den körde igång och efter tag blev jag lite typ: "Meh när börjar han sjunga egentligen?!" Men jag pallade inte låsa upp mobilen och kolla om det var nått skumt så jag fortsatte lyssna. Men då blev jag verkligen konfunderad! För han började aldrig sjunga! Så jag kollade, och ja, deet var en instrumental version av låten. Och deet kom jag på efter 1 minut och 45 sekunder. BRAAAA DÄÄÄR, Louise... Hehe^^

Puss och Kram älsklingar! xoxo

Ps. En sak som är pinsamt är att skriva 'jag är bra på svenska' och stava fel på svenska, HAHA.

Kommentarer
Postat av: gwen

hej! Vilken fin blogg :) besök gärna min och ställ frågor i min frågestund: http://detarjagdet.blogg.se/2012/march/fragestund-igen.html#comment

2012-03-29 @ 10:40:04
URL: http://detarjagdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0