Boktips #3, #4 och #5

Hej!
Jag har faktiskt spenderat dagen med att läsa den här boken, eller egentligen är det tre böcker och därför räknas det som tre boktips men jaja.
Boktips #3
Titel:
Författare:
Typ av bok:
Handling:
Lättläst?
Sidor:
Betyg:
Passar den mig?
Bild!
Titel: Jag såg honom först!
Författare: Eva Susso
Typ av bok: Lite ytlig men rolig tonårsbok ;)
Handling: Handlar om Diana, Anisa (Nisse) och Maja och deras live typ.
Lättläst? Ja.
Sidor: 123 sidor.
Betyg: 8 av 10
Passar den mig? Passar dom flesta, antagligen mest tjejer i min ålder.
Bild! (boken jag läste innehöll alla tre böcker. 7kt smidigt! Rekommenderas!)
Boktips #4
Titel: Vem bryr sig?
Författare: Eva Susso
Typ av bok: Lite ytlig men rolig tonårsbok ;)
Handling: Handlar om Diana, Anisa (Nisse) och Maja.
Lättläst? Ja.
Sidor: 122 sidor.
Betyg: 8 av 10
Passar den mig? Passar väl dom flesta tjejer i min ålder :)
Bild!
Se ovan.
Titel: Bara vänner typ
Författare: Eva Susso
Typ av bok: Lite ytlig men rolig tonårsbok ;)
Handling: Men läs ovan, haha.
Lättläst? Jepp.
Sidor: 111 sidor.
Betyg: 6,5 av 10
Passar den mig? Som dom andra två böckerna men lite lägre nivå eller vad man ska säga.
Bild! Se ovan.
Nu ska jag dusha,
Puss och Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: EpicWaste - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

Fan vad awesome med boktips! måste låna en bok den här veckan och nu vet jag den perfekta! Tack söta du! :D



Kramar EpicWaste!

2012-03-05 @ 17:29:01
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0