Boktips #17

Titel: Tänk om det där är jag
Författare: Johanna Lindbäck
Typ av bok: Ungdomsbok
Handling: Handlar om tonårstjejen Agnes som precis har gått första året på gymnasiet. Men så ska hon och hennes familj flytta. Egentligen borde det väl vara en katastrof att lämna kompisarna, men Agnes tycker det ska bli skönt att få börja om.
Lättläst? jaa..
Sidor: 224 sidor
Betyg: 9 av 10
Passar den mig? Rekommenderas till alla ungdomar. (Det där lät patetiskt...)
Övrigt: Första Johanna Lindbäck-boken som jag läste!
Bild:
Tänk om det där är jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon! veckans blogg är nu avslutad, kika in på min blogg för att se om det var du som vann och här kan du anmäla dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/march/veckans-blogg-2.html#comment

2012-03-26 @ 07:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0