Att vara lat

Tjenamors ;D
Jag lider av sjukdomen att vara lat (latius symtomus). Det betyder till exempel att jag inte går mer än nödvändigt, ibland blir jättetorr i ögonen för att jag inte orkar blinka och att flugor lägger ägg i mitt hår för att jag inte orkar vifta bort dom. Detta kan vara väldigt jobbigt ibland, särskilt när jag inte orkar spola efter att ha utfört mina behov på toan. Jag menar, efter ett tag luktar det lite...
Jag läste just ett inlägg på epicfaiil där moa skrev att det tog cirka 1 timme att skriva ett inlägg...
Ojojoj, tänkte jag. Jag är ledsen läsare, sån bloggare kommer jag nog aldrig bli...
Eller?
Vi får väl se!!

hehe fin bild jag tagit...

Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0