Apgrymmaste tävlingen ever!

HEJ :D
Som ni nog vet följer jag Hofh och kikar ofta in på dom andra bloggarna som ingår i The Kick Back Pack. Och självklart har dom alltid något nytt på gång :) Nu råkar det vara en tävling, och jag känner verkligen att dom har fixat precis rätt tävling. Den mest awesome'a tävlingen so far, faktiskt. Dom som det handlar om är kandylandy,hofhkeelacaty och epicfaiil. Dom driver sveriges fem största alternativa bloggar och sveriges fem unikaste, roligaste och knasigaste bloggar! Alla fem tjejer har sin egna stil, vågar vara sig själv, och är skitsnygg på köpet! Dom är riktiga förebilder som peppar folk, inte provucerar som bl.a Kissie gör. Självklart vill jag inte snacka skit om kissie, hon vågar ju också vara sig själv, men dom här tjejerna är verkligen coolare ;D Alla har sina egna personligheter och egenheter ^^ The kick back pack är nog mitt bästa blogg-fynd än så länge. Jag tycker att alla borde läsa dessa roliga, peppande bloggar :) Ett stort + är att inläggen alltid kantas med fina bilder, outfits och liknande. Kolla bara på den här bilden från hofh:
Jag döööör av lycka! Jag vill genast färga mitt hår i regnbågens färger och baka cupcakes! Ahhhh! Sånna här lyckorus utsätts man dagligen för i dessa bloggar! Och en annan anledning till att du ska börja läsa dom här asgrymma bloggarna; om man känner sig deppig eller lessen muntrar dom verkligen upp :) Jag som älskar färger och unika outfits trivs verkligen med näsan framför dessa inspirationsbloggar. Jag antar att allt detta låter för bra för att vara sant, och i värsta fall lite smörigt. Men jag lovar, besök alla dom här bloggarna och jag svär på att du fastnar för minst en av dom!
Jag började ju blogga för inte så länge sen, och jag kan ärligt säga att det var The kick back pack som fick mig att börja. Jag har tvekat eftersom det verkar finnas så mycket hat mellan alla bloggare och bloggerskor, men dom här tjejerna är verkligen tvärt imot allt sånt. Tur att det finns sånna människor!
Jag antar att det här var mitt tävlingsbidrag. Men jag hade faktiskt ändå tänkt skriva ett liknande inlägg, så att alla förstår hur grymma the kick back pack och deras bloggar är! Två flugor i en smäll, haha.
(sorry, jag älskar gamla ordspråk, kan inte hjälpas)
Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0