Wait wuut?

Juste ja. Jag har en blogg. Hade heelt glömt det ;D Nej men eftersom det är sommarlov har blggen hamnat lite lägre ner på to-do-listan. Men ska sluta tjata om det nu!
 
Idag har jag börjat lite på regnbågstårtan, vart väl inte riiiktigt som jag tänkt mig haha ;D Sen har jag klippt håret, men bara ca 2 cm för att ta bort det mest slitna. Det ska bli lååååångt!! Sen var vi och handlade lite och åt på donken :) Gott ju. Men jag kan tyvärr inte äta deras pommes frites, får sjukt ont i magen av dom :(
 
Sen så åkte vi hem och nu sitter jag här. Haha :D Ska snart gå ut i stallet och fixa till Carina.
Och juste, jag fyller år imorn!! Tror inte jag kommer få särskilt många presenter eftersom jag redan fått en Nikon d3100, men det är ju fortfarande FÖDELSEDAG. Spelar inte så stor roll om man får paket elr inte. Men på fredag ska jag få paket iaf!! Hoppas ja ? Hehe jo då, mina kompisar är så snela så. Snela och guliga små barn.
 
PUSS ALLA PINGVINER!!!
INSIRATION !!! från we<3it såklart :DD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0