Syverkstad

Heey :)
Idag har mormor och morfar vart här och vi har spelat kort :D Vann 100 spänn för vi spela om pengar haha ^^

Sen när dom hade åkt så satte jag igång att sy lite, sydde om ett par byxor till shorts. Dom är lite för stora men det är kul med oversize! Och då kan jag ju ha dom länge ;) Sedan tog jag en liten paus och bakade kladdkaka men hade fel form så den blev iiiinte snygg haha ^^ Men god var den! Efter det tog jag fram lite klänningar som är för små och funderade över hur jag skulle kunna fixa om dom. Jag bestämde mig för att sy om en grön klänning som är väldigt söt. Jag är typ helt förälskad i att den har en liten "sjömanskrage" där bak, eller hur man ska förklara det. Ni får se på bilderna!
Jag klippte alltså bort kjolen, sicksackade och fållade. Resultatet blev en söt magtröja. Busenkelt!


Kommentarer
Postat av: Ida

- Vinnaren av boken finns nu presenterad på bloggen. Vann du inte? Misströsta inte, fler chanser kommer :D Dessutom finns en ny grym tävling uppe:

http://adaras.se/2012/june/vinn-en-valfri-ziperall.html#comment

Kram

2012-06-06 @ 22:17:53
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0