Shopping

Tjena! 
Idag har jag varit en sväng på stan på jakt efter en sak till mitt superduperhemliga projekt. Jag gick runt och kollade men hittade inte vad jag ville ha, så jag gick till monki för att kolla på rean, och hittade en superduperfin tröja! Den är röd och vit-randig med en liten "sjömansluva" eller vad man ska kalla det. Såhär ser den ut:
Den kostade egentligen 250 men jag fick den för 60 kr! FYND! 
Sen på vägen hem cklade jag förbi en secondhand affär och hittade precis vad jag letade efter; för 15 kronor! FYND!
Just nu är det lite bildbrist eftersom jag tar alla bilder på min nya älskling Omnom och har inte en passande kabel + att jag måste fixa en egen hårdisk. Men då får ni ju massa bilder sen istället :D
Puss och Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: emily

Fin blogg!

Skulle du kunna rösta på min väska? Skulle betyda så mycket för mig!! Puss <3

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=7452

2012-06-27 @ 00:10:05
URL: http://hollywoodhoes.blogg.se
Postat av: Elin

Skulle du kunna lägga upp en bild på tröjjan igen ? För jah kunde inte se den :/// skulle va SUPER snällt!!

Svar: Självklart ska jag det! Men jag har ingen bild på den just nu, så det kommer snart!
Louise "Lolipop" Mattei

2012-06-28 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0