Hai soulsister

Nu har tjejerna åkt. Dom har avrit här sedan torsdag kväll, eller Linnea har det och liv har åkt lite fram och tillbaka eler vad man ska säga ;D Vi har gjort så himla mycket roligt, JAG VILL BARA BERÄTTA ALLT NUNUNUNUNU!!! Men jaja. Snart börjar sommarutmaningarna komma upp, ska bara fixa filmerna. Kommer bli AWESOME!
Förresten känns det som  om det har hänt så himla mycket dom senaste dagarna. Kan typ inte fatta att vi hade vanliga lektioner i måndags. Känns som en evighet sen. Men igår skrev Keela på min insta och idag var min fanbild med på Kissies blogg. Och förresten fick Linnea en Iphone 4 idag! GRATTIS :D Är avis faktiskt! Mest för att det finns så många coola skal, det finns det ju inte för 3orna längre D: Men kanske köper en femma när dom kommer! Om jag har råd haha ;)
Men jag hoppas att erat sommarlov har varit bra hittills, för nu måste väl ändå alla ha fått sommarlov?!
PUSS

Cupcakes som jag bakade. Det står: Hofh, Caty, Keela <3 Hade tänkt skriva Vira och Moa med, men det fanns inte tillräckligt med cupcakes :(

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

hur är det med dig? :)

2012-06-18 @ 10:43:17
URL: http://lgullarbergs.blogg.se
Postat av: mathilda

coola! :D är det chokladsmak?^^

Svar: Tack :D det är chokladcupcakes med vit chokladfrosting :)
Louise "Lolipop" Mattei

2012-06-25 @ 11:51:40
URL: http://mathildaofficial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0