Gårdagen :D

Hej alla fina!
Tänkte berätta lite om igår.
Jag vaknade ganska tidigt, typ klockan nio. Sen gick jag ut i stallet och red baarbacka på Carina :D Det var awesome! Sen dushade jag, åt lunch och cyklade in till lilla byn :) Där mötte jag upp Linnea och vi tog busssen in till stan. Sen spatserade vi runt och köpte lite godis. Sen satt vi utanför godisaffären i typ en timme och bara hängde. Lagom mysigt ^^ Efter det gick vi till bion och tog ut våra biljetter. Vi skulle nämligen se på Hungergames! Båda två har läst den och den ÄGER. Både filmen och boken. Men boken är ju såklart bäst! Fast filmen var asbra den med. Och Peeta är jättesuperdupersöt!!
Det var det :D
Puss och Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2012-06-21 @ 20:38:38
URL: http://tjurens.blogg.se
Postat av: Nellie

Haha, snygg frilla!

Svar: Tackar :D Favoritfrillan helt klart!
Louise "Lolipop" Mattei

2012-06-21 @ 23:16:30
URL: http://Nessyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0