DAGEN var MArschmellows

Hej alla mina söta kaniner!
Först vill jag bara säga att nu är det ju sommarlov och uppdateringen kommer inte vara jättehög. För man vill ju bara göra massa sommar-grejer och inte sitta inne framför datorn hela tiden. Det kanske kommer ett inlägg per dag eller nått. Hoppas ni förstår det!

Så, till det jag skulle berätta om. Igår var jag på fest på himnabadet, det var SUPERKUL! Man kunde bada, kasta mumsmums, köra laserdom och massa annat kul :D Laserdom ÄGDE!!!! KUL :D
Sen på kvällen var jag och Linnea allmänt skumma, härligt va? Liv flörta med sin kille och vi lurade henne ;D Ruuuligt va? Sen sov linnea över och vi sov på natten. Lame, right? Nejmen sen imorse kom liv, eller mer förmiddag, typ 12 eller nått och vi började spela in sommarutmaningarna. Det va kul \(^.^)/ Dom kommer upp senare i sommar, bl.a när jag är i Frankrike och har det mysigt :) Jag vill typ inte berätta mer specifikt om det vi gjorde, ska bli en överraskning sen ju. Men en chokladfontän var iaf inblandad ;D
Ni som orkade läsa hela texten, TACK JAG ÄLSKAR ER<3
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Hej! Jag undrar om du vill vara med i min tävling? Jag lottar ut ett valfritt mobilskal från mrgizmo.se
Direkt länk till inlägget: http://mariapalm.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal-fran-mrgizm.html#comment

2012-06-16 @ 10:36:41
URL: http://mariapalm.blogg.se
Postat av: liinn :)

å, bada! Låter jätte mys jöö! :)

2012-06-16 @ 13:02:30
URL: http://flamsiiiga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0