Vanilj = sockervadd??

Hej alla läsisar, både gamla och nya! 
Idag vaknade jag NIO och skulle ut till stallet för att ta hand om min enhörning Carina. Blev en liten ridtur också :D Nu är jag tillbaka och känner mig SUPEREFFEKTIV. Vid den här tiden igår hade jag precis ätit frukost typ. Hehehehe. 
 
Men nu till det jag tänkte berätta. Jag fick lite kläder från mina kusiner för ett tag sen, och fick då även några parfymer. En heter Vanilla by Alyssa Ashley och luktar SOCKERVADD! Yeey! Hur awesome? Så det är min nya favoritparfym :D Ska spruta den i nacken varje dag ju ^^ (För om man har parfym i nacken så känner man det om man kramas! Mysigt va?)
 
Såhär ser den ut!
 

Kommentarer
Postat av: Eriica

Jätte fin blogg! :)

Svar: Tack, det värmer :)
Louise "Splash" Mattei

2012-07-24 @ 20:33:43
URL: http://eswensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0