Stockholm

I torsdags var jag, mamma och Felix i stockholm. Här kommer bilder!
Häst o vagn i Gamla Stan
That's what happens in the Rikstad!
Colorez och Caty's Swag-tishor! OMG-varning!
Partynallen!
Jag kramar partynallen :D
Radiobilarna. ROLIGASTE ATTRAKTIONEN EVER! Älskar att krocka in i folk :D
När jag och Felix skulle åka Nyckelpigan. Läskigaste attraktionen ever!! Höll på att dö o.O
SOCKERVADD<3
Jag äter sockervadd med gaffel :)
Brorsan är nöjd och glad efter att ha åkt Blå tåget.
Jag är en val. Typ.
Såhär såg vi ut när vi åkte. Livrädd.se
Pizza på Pizza hut. Deras Taco-pizza är den enda pizzan jag nånsin smakat som är god. För den smakar taco :D
Snygga små tjejer!
 
Ja det var pretty much våran dag i Stockholm. Fast plus mycket shopping :D Ni får se mina nyheter i garderoben alldeles strax ;D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var ligger affären där man kan köpa swag tröjor? Och typ vilken affär och vilken gata i stockholm ligger den på? Tacksam för svar<3

Svar: Den ligger i gamla stan i stockholm och heter colorez. Adressen är Stora Nygatan 31 :D Kram<3
Louise "Splash" Mattei

2012-07-24 @ 00:59:06
URL: http://lovisaofswag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0