Sömngångare????

Godmorgon!
Jag pratar mycket i sömnen, har alltid gjort det. Men för nått år sen kanske, upptäckte jag att jag hade GÅTT i sömnen. LÄSKIGT!! Jag och min bror sov i samma rum, våra sängar stod typ parallellt med varandra. Felix sov dock i våningssäng. Jag gick alltså och la mig i min säng, och vaknade i hans. Dafuq????? Jag hade liksom klättrat upp för en stege i sömnen???? Knäppt! 
 
Sen imorse när jag vaknade så sa pappa: Vad gjorde du inattt? Jag ba Va?? Sov kanske? 
Då låg min kudde i pappa och åsas rum. Jag hade tydligen gått in i deras rum, med täcke och kudde och allt, och frågat om Felix var där, sen gått tillbaka. + att jag smällde i dörrarna så alla vaknade. Utom jag. 
 
Tänk om jag har gått jättemycket i sömnen fast jag inte har märkt det??? Läskigt juuu o.0 
 
Går ni i sömnen?
Blomma som kanske går i sömnen. Man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: sofia vardag&foto

vad fin blogg! :)
allting bra?

Svar: Tack :D Jarå!
Louise "Splash" Mattei

2012-07-29 @ 12:28:57
URL: http://fiiaaz.blogg.se
Postat av: josefines.se

Jättefin blogg!!♥
Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment

Hoppas du vill vara med :) Ha en bra dag! Kramar♥

Svar: Tack!
Louise "Splash" Mattei

Postat av: Alva

jadu! jag går i sömnen! jag brukar typ skrämma min syster i sömnen!! xD :3

Svar: Haha! Skönt att det är nån mer iaf xD<3
Louise "Splash" Mattei

2012-07-29 @ 19:01:43
URL: http://alwiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0