Igår var jag i göteborg det var kul

TJEEENA :D
Igår kom vi hem vid typ halv tolv och jag var helt slut efter allt gående och karusellåkande :) Har faktiskt inte så mycket bilder men jaja xD 
Vi kom fram i göteborg vid halv tolv och gick till Liseberg. Där åkte vi nlite karuseller och så. Sen vid typ 2 halv 3 gick vi därifrån och åt lite. Sen var vi på topshop, beyond retro och lite vintage butiker men jag hittade inget. Sen gick vi till Haga där Kawaii Design finns, men vi kom FEM MINUTER efter att ddom stängt!!! OTUR!! MEN, jag knackade på och hon släppte in mig :D YEEY! Tack söta du! Där inne fanns MASSOR med söta saker! kolla in hemsidan bara så förstår ni! Jag köpte en sån där liten grej som man stoppar i headphones-hålet på mobilen för att skydda. På var det en cupcake :D Och så köpte jag två hårspännen med grisar på ^^ 
Efter det gick vi tillbaks till Liseberg och åkte lite till :D Den bästa karusellen är virvelvinden! DEN ÄGER!
En bra dag!!
Random bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0