Bloggen ligger lite efter

Hej alla finisar!
Känns lite som om bloggen ligger lite på efterkälken när det gäller mitt liv, så tänkte berätta lite om vad som hänt på sistone.
För ca en vecka sen kom jag hem ifrån Frankrike. Sen dess har jag varit med kompisar, familj och bara slappar. Igår var jag i Stockholm med mamma och Felix (min brorsa). Snart ska jag till Finspång och fira min morfar som fyller 75 år.
Ikäll kommer (förhoppningsvis) dom sista bilderna från frankrike. Kanske även bilder från Stockholm. Och bilder från i förrgår kväll då Liv och hennes familj kom och åt mat. Det var awesome :D
 
Nu ska jag gå och om organisera min garderob.
 
KRAMIS!<3
Frappocino från Starbucks  med mitt namn på. GOTT och COOLT om du frågar mig ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: cornelia

Jag vill hitta NYA bloggar att följa!

Därför har jag en tävling på min blogg, ge mig en anledning till varför just DIN blogg ska vinna!

Lycka till!
/ Cornelia

2012-07-20 @ 15:55:55
URL: http://corneliaingrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0