Bilder från Frankrike

 
Hey there!
Tänkte berätta lite om resan. Den fjärde juli åkte jag, pappa, Felix (min bror) och Åsa till Frankrike. Närmare bestämt Cap Ferret som ligger nära Bordaux. Cap Ferret är ligger på en slags halvö med ena kusten mot atlanten och andra mot "Le bassin d'Arcachon". Där är det inte stora vågor, som en bassäng precis som namnet säger. Fast en mycket mycket stor och djup bassäng såklart ;D
Här är en liten karta så ni förstår.
Där har min farbrors frus mamma och pappa en stuga som vi bodde i. Det är seriöst 100 meter till "Lugna sidan" och ca 5 min med cykel till närmaste strand på sidan med vågor.
 
Bilder från resan kommer imorn!
Gonatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

2012-07-17 @ 11:06:56
URL: http://emmawidahl.blogg.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad kul :D

2012-07-17 @ 15:01:59
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0