Älska rea<3

HEJ, nu är jag tillbaka från stan :) Det var superkul! Det var ju ÄNNU MER rea nu än i förrgår!! Så köpte ganska mkt :D Men inget var dyrare än 25 kr! 
Det här köpte jag:
Knästrumpor, som mina lila och orange'a fast i dom här färgerna! 13 kr st på Lindex
Solglasögon (dom bruna är nya) 25 kr på JC
Halsband med kanin i hatt - Glitter, 20 kr
Lego-ring från glitter - 20 kr
Rosetter - Glitter 10 kr
Halsband - 7 kr
Peace-berlock från glitter - 10 kr
Halsband med öga - Gina 19 kr
Knästrumpor med coolt mönster  - Gina 19 kr
Diadem - Lindex 15 kr
 
AWESOME! Nu ska jag ut med båten, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tilly

Halsbandet med ögat var grymt! :)

Svar: Ja eller hur! :)
Louise "Splash" Mattei

2012-07-28 @ 17:40:09
URL: http://tillyhild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0