Varför?

Ni undrar säkert varför jag bloggar. Eller nä, det gör ni antagligen inte.
Men vad fan.
Jag berättar ändå.
Jag började blogga för att:
Jag vet inte riktigt.
Jag hade en blogg för väldans längesen men den enda som läste var min pappa, så jag vet inte varför jag fick ny motivation... Jag menar, hur återhämtar man sig efter det?!
Nej, men på senaste tiden har jag ju hittat många roliga/fina/intressanta bloggar som jag får massa inspiration av. Kanske är det därför?
Om den är texten är osammanhängande, förlåt, min brorsa tittar på "Evas Superkoll"...! Och hon pratar väldigt...genomträngande!
Men jag vill ha en Kitchen Aid.
Och jag behöver på något sätt tjäna ihop 3800 kr...
Några tips?
Ja, vilket intressant inlägg, huh?
Fin bild på mej, haha. #not
Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0