Spel till mobilen

Hejsan :)
Jag tänkte tipsa om två spel som jag är beroende av i princip ;D Dom heter MyTown2 och Pet Town. Dom finns till iphone, jag vet inte om dom finns till Android men jaja.
MyTown går ut på att bygga en stad. Man har olika mål man ska uppnå och samlar både pengar, XP och Population. XP är blåa stjärnor som man samlar för att levla upp. När man levlar upp finns det fler saker att köpa och använda osv osv. Lite svårt att förklara men man förstår efter ett tag :) Askul!
Pet Town liknande men det är djur som man köper så att dom flyttar in. Sedan ska man uppfylla djurens drömmar så att deras "soulmates" flyttar in. Sedan fortsätter man och uppfyller det djurets drömmar. Deras drömmar kan vara resor, att deras hus ska se ut på ett speciellt sätt, att äga en speciell affär eller att det ska finnas några speciella träd i "staden."
Tips! Använd inte dom här "sedelbuntarna" som man får i MyTown eller morötterna man får i PetTown direkt, utan spara dom! Det kommer löna sig efter ett tag! Man kan använda dom till att skynda på olika saker, men det är smartare att vänta!
Båda spelen är gratis, men man kan köpa mer virtuella pengar för riktiga pengar.
Bjuder på lite bilder av spelen :)
Kunde tyvärr inte rotera bilderna :(
Min stad :)
En liten del av min djur-stad :)
Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0