Min önskelista :)

Hej bloggen!
Uppdaterade inte igår, men nu är jag tillbaka! Jag hade jättekul med mina tjejer igår och hade helt enkelt fullt upp! Jag tänkte lägga upp en outfitbild, men det tar så himla lång tid att ladda upp bilderna på datorn med min Iphone suck. Jag får försöka hitta någon annan lösning...
Men som rubriken säger, ska jag berätta vad jag önskar mig! Jag fyller inte år förrän i juni men det kan ju vara en lista över vad jag vill ha bara :)
Här kommer den!
På femte plats!

Ett par supersnygga, slitna shorts som ska införskaffas! Perfekt att matcha med en slapp t-shirt i sommar! Längtar!

På fjärde plats!

En jättegullig jeanstopp från Lindex som snart är ute i butik! Helt bedårande tycker jag :)

På tredje plats!

Asfin liten klänning! Min dröm-"lilla svarta!" Från H&M.

På andra plats!

CUPCAKESTÄLLNING! Ahhhh jag dööööör! VILL HA!!! Fanns en liknande på Lagerhaus, men den blev slutsåld på typ en vecka :( Är den inte fin?

Första plats!

En Kitchen Aid! Så himla fin! Dock i dyraste laget, 4995:- Men den sägs ju hälla i över 30 år! Och alla funktioner, ahh jag VILL HA DEN! Och angående färgen, alla har ju antingen röd eller mintgrön! Så jag tyckte att den här var fin, skogsbär heter färgen. Och den matchar mina marinblå bunkar, VIKTIGT ;D

Ja, det var väl min önskelista. Självklart önskar jag mig fred på jorden och annat härligt. Men det har jag tyvärr inte råd med :(
Ps. Ni kan väl skicka pengar så att jag har råd? Ds.

Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0