Mer om mig...

Haha, jag sa att detta inte var en egoblogg, men ni måste ju lära känna mig lite ändå!
Jag heter alltså Louise Mattei och är 12 år. Jag fyller 13 i juni. Jag älskar hästar, jag har en egen ponnyhäst som heter Carina (jag har inte döpt henne) men hon är lite liten. Än kan jag rida henne, men snart måste jag rida på en av våra två andra hästar, Minsta eller Winnie. Jag har alltså en egen häst (bortskämd, jajamän serru). När jag inte kan rida henne längre ska vi försöka köra in henne så att hon kan dra häst och vagn på sommaren och släde på vintern. Mitt andra intresse är att baka. Min kompis Liv säger att jag bara gillar att baka för att det är gott, men jag fortsatte ju även fast det bara blev bränt och äckligt i början? Jag gillar cupcakes (mina kompisar säger att jag är besatt!?) och söta saker som macarons och cakepops. Jag gillar även att läsa böcker, sy och andra roliga saker. Jag gillar även att läsa bloggar, följer ett par stycken. Annars spelar jag piano eller pratar kanske franska, det är mitt andra modersmål faktiskt. Min pappa är från Frankrike och mamma från Sverige. Jag gillar vintage, eller egentligen fina saker. Och gamla saker är faktiskt ofta väldigt fina! Men bara så ni vet, vintage, retro och second hand är inte samma sak! Jag skulle kunna fortsätta läääänge, men jag vill ju inte att du ska somna.
Om du läste ända hit, TACK!

Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0