Bloggar som jag följer, del 2

Okej jag fortsätter att presentera några awesome bloggar!
Marias Cupcakes
(mariascupcakes.blogg.se)
Jag hittade den här bloggen när jag googlade på cupcakes, och bloggen är verkligen en oas av inspiration! SÅ fina bilder av fantastiska bakverk. JAG VILL OCKSÅ, haha :D Värt mer än ett besök!
Rosetter
(rosetter.blogg.se)
Jag tror att jag hittade den här bloggen när jag letade efter vintage-bloggar eller liknande. Det är Agnes som skriver om fina saker. Kul också att hon bor i Norrköping. Nästan grannar ju :D Inte mest uppdaterade bloggen ever, men när det kommer ett inlägg är det värt att läsa, tro mig!
Sannies
(sannies.se)
Jag hittade den här bloggen när jag googlade efter bilder på Hayley Williams. Det dök upp en teknad bild som var otroligt lik, och jag klickade genast på den! Och inte blev jag besviken, en jättefin blogg om Sannie som då bodde i USA och jobbade som au pair kom fram. Hon tecknar jättefint och har en väldigt mysig blogg. Just nu bor hon i London med sin pojkvänn och pluggar.
Steffy's Pros And Cons
(steffysprosandcons.blogspot.com)
Det var faktiskt Rosetter som tipsade om den här bloggen. Asgrym om vintage och annat kul! Enda bloggen jag följer som är på engelska. Jättefina outfitbilder och hon har en affär med vintagekläder som hon har fyndat! Inte alltför dyrt, men med frakt blir det ju lite ändå...
Det var bloggarna jag FÖLJER! Hoppas du hittar en ny blogg som du gillar!
Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0