Bloggar som jag följer, del 1

Alla bloggar som jag följer finns länkade till höger, men jag tänkte berätta lite om hur jag hittade dem och varför jag fortfarande läser dem.
Filippa
(filippao.blogg.se)
Jag hittade Filippa på Stardoll, en webbsida som vi båda var medlemmar på. Men hon har slutat nu och ärligt talat har jag tappat intresset lite med...
Anyway, på henne presentation stod hennes bloggadress och jag kollade vad det var. Bingo! Jag var fast. Filippa är jätteduktig på att fota! Men jag vet faktiskt inte varför jag fastnade för hennes blogg. Hon är den enda som lever ett någorlunda "vanligt" liv eller vad man ska säga.
Sjukt bra blogg i varje fall!
Foki
(fokis.se)
Jag surfade runt lite på nätet för ett tag sedan och hittade bloggen. Den hade då varit populär länge, men det var första gången jag såg den. Det är nog ganska många som känner till bloggen, så det är onödigt med en sådan lång presentation. Sjukt söt tjej som designar sjukt söta kläder! Och hon bor i Thailand, så man lär sig ändå lite om Asien!
Hofh
(hofh.myshowroom.se)
Jag kommer ärligt talat inte ihåg hur jag hittade den här asgrymma bloggen! Konstigt nog är det mitt senaste "bloggfynd." Men den här tjejen är grymt cool med sin coola stil, kärlek till apor och livliga fantasi. Jag kommer inte på något mer att skriva, den här bloggen måste besökas!
Leila Lindholm
(www.leila.se)
Det här är faktiskt Leilas hemsida, men hon har en blogg som man lätt klickar sig fram till. Jag älskar hennes recept och har hennes senaste bok; Hello Cupcake! Man blir så inspirerad av henne och hennes recept, man vill bara sätta igång och baka!
Det var fyra superbra bloggar! Uppdaterar snart om fyra till!
Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0