Open your eyes like I opened mine, it's only the real world

Hey på er!
Har vart vaken en stund nu, vaknade av att brorsan bankade med en hammare JÄTTEHÖGT D: Stackars mig! Men jag har drömt en asfet dröm!
 
Först var kbp-tjejerna hemma hos mig och vi typ hängde och hade det bra, sen var vi på nån båt och gjorde något (kommer inte ihåg vad) och helt plötsligt var det party och det kom massa folk simmandes med typ sjöjungfru-kostymer. Alla från nån kille i nian som jag inte känner i min skola, till Shirley Clamp! Sen skulle vi simma hem och det var jättemycket vågor eftersom båten åkte framför och Caty sa hela tiden: "Men varför åker den så lånsamt? Jag skejtar ju snabbare!" Sen var vi framme och då var det bara min mamma, jag och brorsan. Felix frågade mamma om hon sa Gina (med g) eller Gina (med j) och mamma sa Gina (med j). Då sa jag att det var tvärtom. Sen kom kbp-tjejerna igen och vi skulle baka massa cupcakes och donuts!! Och då började Felix banka.....
 
Rolig dröm yo :D
Namnamnam! Bild från we<3it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0