Kolmårdis del 2

Så, efter maten åkte vi Delfinexpressen. På nått sätt lurade dom med mig.... Usch D:
Vi satt längst fram och jag blundade hela tiden!
Sen var vi på delfinshowen, men det blir inga bra kort där. Brådjupet var riktigt coolt det med! Pingviner
Efter det åkte vi linbanan över safariparken. HERREGUD VAD COOLT DET VAR! Man åkte helt tyst genom luften, det kändes som om man svävade. Högst var den 24 meter och lägst 2. Den rekommenderas superduperstarkt! Vi såg ju massa djur men dom här var dom coolaste
Älskar utsikten med!!
Efter linbanan såg vi lite annat smått och gott!

Sen var det dags för BAMSES VÄRLD! Och jag kramade honom med, ser ni min hand på bilden?

 
ASGRYM DAG
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh så härliga bilder!

2012-08-14 @ 21:47:26
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0