Det här med årstider.

Ja. Nu är det ju helt plötsligt augusti. Om 20 dagar börjar skolan. Buhuhu. Men en sak som är konstigt med mej är att jag faktiskt längtar lite till hösten. Jag längtar nästan alltid till en annan årstid. Till exempel nu på sommaren. Jag ÄLSKAR sommaren, men kan inte låta bli att längta lite till hösten och vintern. Medan på vintern längtar jag IHJÄL mig efter sommaren. Även fast julafton och snö är mysigt. Ett tag. Våren är en ganska elak årstid enligt mig. Den vore vara ungefär två veckor. Sen är det sommar! För jag bara nyser på våren D: Men jag älskar luften på våren! Och lukten av sommar. Och HÖSTLUFTEN är ju underbar!! Inte vinterluften doe. Kall och uschlig.
 
Ojojoj vad jag snackar. Haha.
 
Hoppas ni fattar vad jag menar? Antagligen inte men jaja.
 
Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0