YO :D

HEEEJ LÄSISAR!
wazzup?

Jag             vet             inte                    riktigt                          vad                          som                       är               med                 mig                          idag.



Men imorn blir nog en bra dag!
Jag veeeet, jag ligger asmycket efter med boktipsen men imorron kommer jag i fatt! HEHE.

To-do-list for tomorrow:
Sova.
Vakna.
Äta frukost.
Chilla.
Fixa i stallet.
Duscha.
Ringa nån (?)
Kanske baka.
Blogga (for sure)
Försöka få 100 followers på instagram. (HJÄLP MIG!)
HEHE.
Måla eller nått.
Vara GLAAD :D
Skriva roliga listor.
osv, osv, osv, osv,osv, osv

Ni förstår hur hektiskt mitt liv är. Speciellt som det är påsklov. hehe. Vi får se om jag hinner med allt. Speciellt vakna, det har jag nog inte tid med!!

Men eftersom jag är så snäll, ska ni få en (eller 2 kanske?!) Caty videos. YAY :D


awesome is THE word!

Puss och Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna ett presentkort på Josign! Allt du behöver göra är att kommentera :D

http://adaras.se/2012/april/vinn-250-kronor-pa-josign.html#comment



Hoppas du vill vara med :) Ursäkta om du inte gillar tävlingstips! <3

2012-04-09 @ 23:31:01
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0