Taggad!!!

Heeej!
Jag är sjuuuukt taggad för att gå påskkärring på torsdag! Hehe, jag och liv (och linnea?) kommer äga o få massa godis!! På fredan ska jag baka påsk-cakepops. Kommer bli gott och fiiint! Men sen på påsklovet har jag ingen aning om vad jag ska göra, förutom att jag vill baka cheesecake...
Men i påsk kommer det ju påskpaket, alltså får ni fem stycken påskpaket! Det första kommer på torsdag. Menjag lovar att ni får bilder från påskkärringinvasionen!!
Men kan nån je tips på vad man kan göra på påsklovet?
Hehe, Puss och Kram xoxo
image description

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Var gärna med och ta chansen att bli dagens bloggtips. Två bloggar får, VARJE DAG, chansen att synas med bild och text (plus en kort presentation) chansen att synas framför ca 2000 unika besökare.

Det enda du behöver skriva är: "jag är med"



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-24-ny-omgang.html



PS Bloglovinbyten är helt okej det också. Lägg till mig isf, skriv vilket nummer du blev o jag lägger till dig direkt efter. Skriv detta i en annan kommentar bara - och INTE i dagens bloggtipskommentaren!

2012-04-03 @ 02:32:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: S O F I A

åååhh jag vill oxå gå påskkärring och få gratis godis ju!! :D men jag är 14 år och ingen vill gå med mig höhöh :O

2012-04-03 @ 16:48:33
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0