Söndag redan?

Hej :peddosmile)

Nu är det söndag och jag känner mej lite smått panikslagen. För jag har spanska till ons och eng till ons med. Och inga böcker hemma. Jaja, tar med dom imorn. Men har en del av spanska här iaf. Eller pappa kom med den nyss. HAHA, jag är kaotisk. Oj shit nu kom jag på tt vi ska spruta imorn oxå! Men det är på morronen och då passar det bra med lite smärta för att vakna ;D

Det var väl allt jag hade att säga...
Eller vänta.
Jag är ju jätteefter med boktipsen så vet inte riktigt hur jag ska göra med det? Kanske hoppar över några? Äsch, det löser sej!

image descriptionimage description
dom tre musketörerna (hade ingen bra bild på liv, så fick bli den som var mest lik HAHA)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-5.html#comment

2012-04-22 @ 19:27:41
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0