rösten (den man pratar med ni vet)

Jag läser ganska många olika bloggar och det är roligt hur man föreställer sig att personen bakom texten ska prata! Jag har alltid en speciell röst i huvudet när jag läser olika bloggar. Många är ju 'den rätta' eftersom jag har hört videobloggar och sånt, men andra har jag ingen aning om hur dom låter i verkligheten :D T. ex Kissie hade jag ingen aning om innan idag när jag såg på en av hennes videobloggar! Hon hade mycket mörkare röst än vad jag tänkt :)

En annan sak är att man typ ändrar röstläge när man pratar olika språk :D RULIGT VÄRRE 8D

HAHA, jag är helt flummig och blev lite stressad nu med. Min tisdagskväll i ett nötskal. Nu ska jag gå och dusha sen ska mamma förhöra mig..

PUSS!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0