Påskpaket nummer 1!

PREMIÄR PÅ PÅSKPAKETEN!
Ni kommer alltså få ett varje dag som det är påsk. Torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Här kommer det första!
1 boktips!
Boktips #29
Titel:
Författare:
Typ av bok:
Handling:
Lättläst?
Sidor:
Betyg:
Passar den mig?
Övrigt:
Bild!
Titel: Sorgfjäril
Författare: Ingelin Angerborn
Typ av bok: Lite spökaktig, bra bok!
Handling: Alice och hennes familj har flyttat till ett charmigt hus ute på landet. Eller som Alice säger: Ett sunkigt kråkslott alldeles för långt ifrån stan. Men efter ett tag börjar konstiga saker hända. Telefonen slutar fungera, teven slår på sig själv och det dyker upp en konstig fjäril hela tiden. Vad är det som händer i huset egentligen?
Lättläst? Ja
Sidor: 207 sidor
Betyg: 9 av 10
Passar den mig? Passar i åldern 9-12
Övrigt: Bästa Ingelin Angerborn-boken!
Bild!
Sorgfjäril

1 rolig bild!
image description

1 rolig historia!
Detta har hänt på riktigt! Men inte mig, utan en tjej som skrev det på en annan blogg. Så all cred till henne!
"När tjejen var på bio så satt hon i sin fotölj och väntade på att filmen skulle börja. Då stack han som satt bakom henne fram sina fötter på hennes armstöd och gissa vad hon gjorde? Nöp tag i hans tår! Haha, då drog han snabbt tillbaka fötterna...!"
1 recept!
http://www.recept.nu//1.321401/leila_lindholm/efterratter_godis/agg_mejeri/leilas_hi_hat_cupcakes

1 knäpp fakta om mig!
Mina tår är helt böjda, haha!
1 tips!
Godaste mackan är helt klart typ en ljus fralla, smör, ost och aprikosmarmelad!! PROVA!
Puss och Kram xoxo

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Hejsan, allt väl? :D

2012-04-05 @ 13:35:18
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0