många boktips...!

#31
Titel: Dyk i
Författare: Kate Cann
Typ av bok: Ungdomsbok
Handling: Handlar om Coll som har världens jobbigaste mamma och simmar en gång i veckan. Plötsligt får hon syn på en kille i bassängen och dom träffas. Gissa vad som händer?
Lättläst? Sådär.
Sidor: 203 sidor
Betyg: 10 av 10!
Passar den mig? Rekommenderas till alla över 14? kanske 13?
Övrigt: Del 1 av 3
Bild!

#32
Titel: Djupt vatten
Författare: Kate Cann
Typ av bok: Ungdomsbok
Handling: Fortsättningen på dyk i. Så om man gillar den ska man fortsätta läsa!!
Lättläst? Sådär.
Sidor: 202 sidor
Betyg: 9 av 10
Passar den mig? Rekommenderas till alla över 14? kanske 13?
Övrigt: Jag har inte läst den, men Linnea har och jag har läst dom andra två i serien. Denna är del 2 av 3.
Bild!
Djupt vatten (pocket)

#33
Titel: Över ytan
Författare: Kate cann
Typ av bok: Ungdomsbok
Handling: Tredje boken i serien. Somsagt, om du gillar dom två första borde du läsa denna oxå!
Lättläst? Sådär.
Sidor: 205 sidor
Betyg: 10 av 10
Passar den mig? Rekommenderas till alla över 14? kanske 13?
Övrigt: Del 3 av 3
Bild!
Över Ytan (inbunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0