Fredag nuigen!

HEj :D
Nu sitter jag i soffan och halvtittar på Let's dance. Popcorn och chips än så länge, snart kommer godiseet fram haha ^^

Idag var jag ju på stan med Linnea och Liv, mina två musketörer. I början var Zara med oxå, en riktigt cool brud i  min parallellklass 8D J
Jag köpte ett par turkosblå shorts på h&m och en paljettkrage på lindex. FINT! Är jättenöjd :) Det kommer bilder imorgon!

Jag älskar att bli inspirerad, och perfekta sidor för det är weheartit och topshop. Snart kommer det upp lite bilder jag knåpat ihop!

Här var nått för bloglovin' följ mej!!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3537988/greenroom?claim=7rjah8wfazd">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Puss och Kram xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0