Drömliv?

Hej.
Förlåt för usel uppdatering igår. Men jag var verkligen trött och sur igår...
En sak som jag undrar är: hur är det med dom kända bloggarna och bloggerskorna? har dom aldrig dåliga dagar? Deras liv verkar så perfekt. Självklart kan det ju vara så att dom inte vill skriva om sånt på bloggen, men om man säger att den handlar om sitt liv, och bara skriver om dom bra sakerna där, är man ärlig då? För om man bara skriver om dom bra och coola sakerna i sitt liv, då tror ju folk att dom har värsta drömlivet. Och har dom verkligen det? Jag vet inte. Men det kan vara intressant att tänka på.

Iaf, MIN blogg handlar ju om MITT liv, och det är inte perfekt. Så ja, det kanske inte alltid är asbra uppdatering och jag kanske mår dåligt ibland. Men that's life you know!

Förresten så är det första påskpaketet på gång!! So excited!!

Puss och Kram xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0