det här nlägget handlar om massa saker så hur ska jag kunna välja en sak att skriva som rubrik?

HEJ.
Min dator är megaknäpp och jag hade tänkt göra massa roliga och busiga saker idag men så blev det inte. Asså på datorn. Jag har vart jättebusig idag annars!!

MEN med boktipsen och sådär har jag bestämt att jag bara skriver en lista med massa bra böcker och då kan ni ju kopiera och klistra in den i word och kanske skriva ut? Sen kan ni ta med den till biblan eller kanske bokhandeln för att fixa MÅNGA BRA SOMMARLOVSBÖCKER! Det är trots allt bara 50 dagar kvar till skolavslutningen. AAAAAHHHH! Det känns läskigt och farligt och spännande och kul :) Jag kom på att om ni vill ha hela boktips, asså med mer recensioner kan ni ju bara klicka på kategorin boktips i menyn. Där är ju alla braiga! Dom ska ni såklart oxå skriva upp och låna/köpa :D Javet att det kan låta nördigt att gå till biblioteket och så, men vem bryr sig? Spelar det nån roll om några no-lifers som inte vet vad dom ska göra säger att du är nördig? DOM ÄR JU TRILJONERS BILJONERS GÅNGER VÄRRE! Och vad är det för fel med att vara nördig? Och varför är det nördigt att läsa och hänga på biblan? Är det nördigt att vara smart? Är det nördigt att vilja få bra betyg? Är det nördigt att inte vilja hamna i kassan på ica? (inget illa menat till dom som jobbar där, ni fattar vad jag menar) Isånnafall kan man ju fråga: ÄR DET NÖRDIGT ATT VILJA FÅ ETT BRA LIV? Jag tycker inte det. Men värför bryr ni er om vad jag tycker? SKIT I MEJ, du är den viktiga i det här!! Varför ska du bry dej så mycket vad andra tycker att man glömmer sej själv? SJÄLVKLART, ska man lyssna på andras åsikter ibland men man ska absolut inte må dåligt eller få dåligt självförtroende för att nån säger att du är nördig! FÖR VEM BRYR SEJ OM VAD DOM TYCKER?

Hoppas att ni fattar vad jag menar, skrev allt detta superdupermegasnabbt så det kanske är lite fel här och där, men huvudsaken är ju att ni fattar vad jag menar :)

PUSS OCH KRAM ALLA FINA DÄRUTE! Ni är guld värda!







Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR

Hej babe :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/april/torsdag-dagens-blogg-1.html

Kram!

2012-04-26 @ 19:08:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0