Boktips #36 #37 och #38

Titel:
Författare:
Typ av bok:
Handling:
Lättläst?
Sidor:
Betyg:
Passar den mig?
Övrigt:
Bild!
Titel: Doktor Proktors pruttpulver
Författare: Jo NesbØ
Typ av bok: Rolig :D
Handling: Handlar om Lise, Bulle och Doktor Proktor som hittar på massa knäppa saker...!
Lättläst? Japp.
Sidor: ca 300
Betyg: 9 av 10
Passar den mig? ålder 7-11
Övrigt: Del 1 av 3
Bild!
Doktor Proktors pruttpulver : en ruskigt rolig berättelse
Titel: Doktor Proktors tidsbadkar
Författare: Jo NesbØ
Typ av bok: Rolig :D
Handling: Läs uppe..
Lättläst? Japp
Sidor: ca 300
Betyg: 10 av 10
Passar den mig? ålder 7-11?
Övrigt: Del 2 av 3
Bild!
Doktor Proktors tidsbadkar : en ruskigt rolig berättelse
Titel: Doktor Proktor och jordens undergång. Kanske.
Författare: Jo NesbØ
Typ av bok: Rolig :D
Handling: Läs där uppe!
Lättläst? Japp.
Sidor: ca 300
Betyg: 9 av 10
Passar den mig? ålder 7-11
Övrigt: Del 3 av 3
Bild!
Doktor Proktor och världens undergång - Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0