Boktips #28

Titel: 10 saker jag hatar med mig själv
Författare: Randa Abdel-Fattah
Typ av bok: Ungdomsbok
Handling: Handlar om Jamilah som har två liv. Bokstavligen. I skolan är hon den blonda Jamie som ingen egentligen vet särskilt mycket om, men som smälter in perfekt. Hemma är hon muslimen Jamilah, som pratar arabiska och spelar darabuka i ett band. Men hon orkar inte mer. Det börjar bli svårare att dölja sin sanna identitet, vilken den nu är?
Lättläst? Njaaa, sådär.
Sidor: 300 sidor
Betyg: 9 av 10
Passar den mig? Alla över 13 borde läsa!
Övrigt: ?
Bild!


Puss och Kram xoxo
Bust:
96.52 cm
284.40 kr
Boktips Mall:
Titel:
Författare:
Typ av bok:
Handling:
Lättläst?
Sidor:
Betyg:
Passar den mig?
Övrigt:
Bild!
Påskpaket!
Innehåller:
1 boktips
1 rolig bild
1 tips
1 skämt/rolig historia
1 recept
1 knäpp fakta
Vill ha:
Godis-skopa                     99:-
Cupcakeställning                99:-
Kitchen Aid Artisan        ca 5000:-
Vintagekavaj                   248:-
NEW YORK!
Vintage:
Screaming Mimi’s, 382 Lafayette St
newyorkvintage.com
Village Style
111 East 7th Street, New York, NY
10009, USA
New York (broadway)
Topshop, 478 Broadway
10013
United States
What goes around comes around
DEsigual
Off broadway boutiqe (Lynn Dell!)
storgatan 54 cafe chocolat
osmakligkonst
andvändarnamn: barbapappa10
lösenord: FELIX123
kp:
freymy
skype
carina99
bankexlollo
Svartanaglar99%
chokladbolle99
cocopops
☻☻☻☻☻☻☻
❁❁❁❁❁
♦♦♦♦♦
˙·٠•●Ƹ̴Ӂ̴Ʒ●•٠·˙
◕‿◕
◠‿◠
★★★★
♥♥♥♥♥
♪♫♪♫♫♪♫♪♫♫♪♫♪♥♫
❥ ❥ ❥
♡♡♡♡♡♡♡♡
☮☮☮☮☮☮☮☮
ツツツツツツ
✿✿✿✿✿✿
ღღღღღღღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0