än en gång hade jag rätt...!

HEJ :D
Nu är det fortfarande torsdag men kväll. Jag hade rätt om att den här dagen skulle bli förvirrad. Nästan hela dagen ville man bara rynka pannan och säga "va?". Eller jag kände så. Och Linnea. Haha.
Idag invigdes ju New Yorker i LinköpingStadenDärJagBor. Det var jättefint, men myyyyycket folk!!
Som ni märker har min dag varit extraordinärt spännande!! En rolig sak som ioförsej händer imorn FREDAG är att det är bokens dag imorn och då har vi inga vanliga lektioner :D OHYEAH! Sen efter skolan ska jag till LinköpingStadenDärJagBor med mina musketörer med mustash. KUL! Ska nog köpa en krage på Lindex. Kanske. Hehe. Imorn försöker jag knåpa ihop en rolig outfit så ska ni få dagens outfit. Känner att jag skriver vääääldigt sammanhängande!
Om ni tycker jag är tråkig kan ni väll kika in på någon av dom braiga bloggarna som är länkade i min meny :)
Puss och Kram xoxo
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0